A co na śniadanie?

Witajcie, 

Jak codziennie rano chwilę po przebudzeniu postanowiłam zrobić śniadanie. Dzisiaj postawiłam, na owoce a dokładniej mandarynki i banany do picia, przygotowując wodę z cytryną na przyśpieszenie metabolizmu. 

Mandarynki dwie sztuki- 82g. 41 kcal

Banan- 126g. 113,4 kcal

Cytryna dwa plastry- 28g. 8,1 kcal

Śniadanie II

Dla niektórych na pewno wydaje się to stosunkowo mało, jednak mnie osobiście dało energię na resztę poranka. 

Po jakichś dwóch godzinach stwierdziłam, że nadeszła pora na drugie śniadanie i w tym przypadku przygotowałam musli z rodzynkami oraz orzechami laskowymi przekładane jogurtem naturalnym. 

Musli- 53g. 195,6 kcal

Jogurt naturalny- 190g. 133 kcal

AirBrush_20171211183114

Wyszła z tego tylko szklanka, jednak użyte musli było tak sycące, że przestałam być głodna aż do obiadu 🙂

 

Dodaj komentarz